Corespondenta de afaceri ca instrument de marketing

Radu                Stimate client, Asineta iti supune un subiect incitant: corespondenta de afaceri ca instrument de marketing. Strategia de marketing a unei organizatii trebuie sa acorde importanta cuvenita corespondentei oficiale a organizatiei.

 Fiecare document editat  constituie o oportunitate deosebita pentru promovarea insemnelor si intereselor organizatiei. Acest lucru se realizeaza in mod uzual prin antetul documentului care trebuie sa contina sigla organizatiei si toate informatiile de identificare oficiale si de contact. In practica internationala se mai pot include in antet:

      ·        logoul (motoul) organizatiei mai ales daca acesta este concis

      ·        siglele organismelor de certificare a sistemului de management al caliatii

·        siglele principalilor furnizori / distribuitori

 

Cunoscand potentialul de marketing si importanta documentelor oficiale ale unei organizatii, Asineta, in cazul unui nou client, unul din primele servicii oferite il constituie personalizarea documentelor oficiale. O personalizare reusita consta in a realiza un echilibru de bun gust intre forma, continutul si marimea antetului si a zonelor publicitare dintr-un document oficial. Pot fi concepute personalizari unice sau dedicate pentru fiecare tip de document oficial.

In competitia pentru clienti ai nevoie de sprijinul unei agentii de publicitate. Asineta iti ofera un astfel de sprijin. Colaborarea poate fi graduala incepand de la:

           ·        conceperea unei sigle

           ·        personalizarea corespondentei oficiale

           ·        elaborarea si afisarea firmei

           ·        consulatanta in amenajarea interiorului spatiului de relatii cu clientii

           ·        consulatanta in amenajarea vitrinelor

           ·        materiale necesare amenajariilor interioare si exterioare

           ·        realizarea unor mesaje publicitare pentru diverse medii:

           ·        publicitate stradala

           ·        publicitate in mass-media

           ·        pliante, cataloage

           ·        conceperea unor campanii publicitare ample

           ·        realizarea unor studii de piata

          ·        consultanta in intocmirea planurilor de marketing

·         achizitia si personalizarea obiectelor promotionale

                 Intr-un climat concurential reusesc cei care isi aleg parteneri puternici, de cursa lunga.  Ne dorim sa fim un astfel de partener pentru tine.  Succesul nostru se bazeaza pe succesul tau.

              Va multumin pentru timpul acordat si va dorim mult succes in afaceri impreuna cu noi.  

                                       Radu Stoian

  Tel /fax: 0356 809 129,  0745 291 104

e-mail: asineta@asineta.ro , caracas_car@yahoo.com , web site: www.asineta.ro

4 Responses to “Corespondenta de afaceri ca instrument de marketing”

  1. @adrian Says:

    Salut Radu, am o doua magazine in Timisoara specializate in vanzarea de mobila si as dori sa te ocupi de promovarea lor. Daca esti interesat te rog sa ma contactezi pe email sa stabilim detaliile.

  2. radu Says:

    Buna seara,

    Cu cea mai mare placere va ajut!Va rog sa-mi spuneti
    un numar de contact… si daca aveti o idee in ceea ce
    priveste promovoarea magazinelor sau sau doriti sa vin
    eu cu o strategie care sa va dea un plus in fata
    concurentei!

    Va multumesc anticipat!

    Cu stima Stoian Radu 0745291104
    “Imaginea conteaza”

  3. stoianconstantin Says:

    Salut Asineta,

    Ce mai e nou in industria de publicitate?

  4. asineta Says:

    O sa revin cu un update la blog!
    Va multumesc!

Leave a reply to stoianconstantin Cancel reply